Kısa bir aradan sonra kısa bir ara daha

Posted On // 1 comment
Merhaba arkadaşlar ben Mehmet Akif bu yazımda size bir şey söyleyeceğim öncelikle ben böyle bir bloğumun olduğunu unutmuşum 2 gün sonra tam bir aylık ara vermiş oluyorum sizde öldü mü? kaldı mı? diye düşündürmeden bloğumu güncellemeye karar verdim. Biliyorsunuz ben 8.sınıf öğrencisiyim ve liseden önceki son sınıf doğal olarak da başarı sırasına göre okullara giriliyor ve bende uzun zamandır ders çalışıyorum aslında yazı yazmamamın sebebi bu yüzden ve kısa bir süre daha bu iş devam edeceğim zaten şunun şurasında 20 gün falan kaldı 30 Nisanda tamamen bu sınav stresinden kurtuluyorum ve sadece sizlere bu boğa kafamı yoruyorum her ne kadar ders çalışsam da neyse çok uzadı sanırım görüşmek üzere diyorum ve 1 Mayısta görüşürüz...


1 yorum:

  1. Sınavında başarılar ufaklık Emeklerin boşa çıkmaz inşallah

    YanıtlaSil